Θεία 11χρονου: «Ήπιε το φάρμακο, γύρισε το κεφαλάκι του και αυτό ήταν» (video) Featured

By / ΤΟΠΙΚΑ / Thursday, 27 February 2020 14:33

 

«Πήγαινε καλύτερα. Σήμερα το πρωί με παίρνει η αδερφή μου στο σπίτι και μου λέει ο Παναγιώτης μας έπεσε σε κώμα» είπε η θεία του άτυχου αγοριού.

«Είχε ανεβάσει 40 πυτερό, του έδωσε η αδερφή μου ένα φάρμακο, πίνει το φάρμακο και γυρίζει το κεφαλάκι του και αυτό ήταν» είπε η γυναίκα συγκινημένη.

Ο 11χρονος παρουσίασε το περασμένο Σάββατο υψηλό πυρετό και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, με πόνους στο κεφάλι. Οι εργαστηριακές εξετάσεις έδειξαν σοβαρό πρόβλημα στο ιγμόριο, κι αποφασίστηκε να δοθεί φαρμακευτική αγωγή.

«Έγιναν όλα όσα θα μπορούσαν να έχουν γίνει, δυστυχώς όμως δεν είναι πάντοτε αρκετό» δήλωσε ο πρόεδρος Γιατρών του Αχιλλοπουλείου Νοσοκομείου.

 

Δείτε το βίντεο πιο κάτω:

Author

Lifevolos

Lifevolos

Media

Login to post comments

Please publish modules in offcanvas position.